دانلود تحقیق تاثیر تبلیغات بر متغیرهای مصرف

تبلیغات تاثیر تبلیغات بر متغیرهای مصرف تاثیر تبلیغات بر بازار فروش نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده

دانلود دانلود تحقیق تاثیر تبلیغات بر متغیرهای مصرف

تبلیغات
تاثیر تبلیغات بر متغیرهای مصرف
تاثیر تبلیغات بر بازار فروش
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده
دسته بندی

مدیریت

فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

 

فهرست مطالب  

 

1-تاثیر تبلیغات بر بازار فروش

جایگاه تبلیغات در بازاریابی

اجزای بازاریابی

عولمل موثر در ترویج

اهداف تبلیغ و

2-نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده

ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر

ویژگی های شخصیتی در برند

چالش های برند سازی و.

3-نتیجه گیری

 

 

 

مقدمه

امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست زیرا فعالیتهای در حال توسعه تغییر کرده است و در یک محیط رقابتی بایستی مشتریان را جذب نمود. تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت آمیز به حساب می آید و شرکتهای موفق به ویژه در امر صادرات، به موازات ارتقای کیفی محصولات خود به دنبال طراحی و به کارگیری سیستمهای بازاریابی پویا و مؤثر می باشند. تبلیغ به شما کمک می کند تا مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار ساخته یا بازارهای جدیدی را برای خود برگزینید.

یکی از جنبه هایی که به کمک آنها دیدگاه مشتریان نسبت به شرکت شما شکل می گیرد شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات، ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد که در مطالعه حاضر مورد بررسی قرار گرفته و مزایا، معایب و راهکارهای اجرایی صحیح آنها ارائه گردیده است. رسانه های تبلیغی نیز همچون سایر علوم به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. در مرحله معرفی کالا، آگهی های تجاری (به ویژه رسانه های ارتباطی انبوه مانند اینترنت) و روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و علاقمند کردن مشتری بسیار مناسب اند زیرا اینترنت شناسایی مشتریان را با جمع آوری و تجزیه و تحلیل ویژگیهای آنها آسان می کند. در حال حاضر انتخاب هر کدام از راهبردها می تواند موفقیت آمیز باشد به شرط آنکه به صورت مؤثر به کار گرفته شود. در هر صورت نمونه مؤثر، ترکیبی از راهبردها خواهد بود که بهتر بتواند به نیازهای بازار و مشتریان نزدیک شده و پاسخگوی آنها باشد.

 

جایگاه تبلیغات در بازاریابی

کاتلر معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند(کاتلر وآرمسترانگ،2001). در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ی نیاز است که شرکت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند که بررسی کنند که به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با کیفیت متناسب، به مردم، کالا، توام با خدمت ارایه نمایند

و

 

 فایل ورد 30 صفحه

 

 

دانلود دانلود تحقیق تاثیر تبلیغات بر متغیرهای مصرف


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها